Medlemskab.

Læs venligst vores privatlivspolitik under Info før indmeldelse.

Ønsker du at melde dig ind i Ådalsparkens Tennisklub kan du gøre det her ved at udfylde nedenstående formular.

Bemærk.

Priserne i parentes er for beboere i Ådalsparken.

Priser:
Junior u/19 år koster kr. 425,00  (375,00) pr. sæson samt indmeldelsesgebyr på kr. 125,00

Senior koster kr. 750,00  (650,00) pr. sæson samt indmeldelsesgebyr på kr. 125,00

Familie læs mere [her ]

Passiv koster kr 100,00 pr. sæson.

Depositum på nøgler tilbagebetales ved udmeldelse og returnering af nøgle(r). inden for 2 måneder, herefter tilfalder depositummet klubben.

Opkrævning bliver sendt på mail. Når betaling har fundet sted, udleveres nøgle(r).

Indmeldelse

Du skal indtaste dit navn!
Indtast din fødselsdato!
Indtast din adresse!
Indtast dit postnr.!
Indtast by!
Du skal indtaste din e-mailadresse!
Indtast dit telefonnummer!